hakuba47



於hakuba47滑雪場工作都差不多2個月了。一直都忘了介紹一下這個滑雪場。

hakuba47位於長野縣白馬村。hakuba47有一個意思, 一年4季的7日都營業! 另一個是這個滑雪場正位於白馬村的47地段! 白馬村一向都出名powder snow! powder snow即雪地比較柔, 跌都不會太辛苦! 很多滑雪愛好者都嚮往powder snow 之滑雪場。從東京出發, 乘坐直通巴士約4小時左右可直達白馬村滑雪區。

一日之lift劵4,800yen。其實還有很多種類的lift券, 2 日劵, 3日券, 5 日券等等。其實買任可的lift券, 除了可於hakuba47乘坐lift之外, 亦可用於隔壁的滑雪場 - 五竜。因五竜與hakuba47分別位於一個山頭的左面及右面。所以只要從hakuba47上山頂, 再向另一邊滑下山, 便是五竜滑雪場。



很多人可能未玩過Ski或Snowboard,初學者的課堂5000yen4小時。上午10時12時,下午1時3時,Ski 或 Snowboard價錢一樣。我見過不少爸爸媽媽交低小小的兒女,真的很小,可能3、4歲吧,就交託給老師去學滑雪!

另外,板或鞋都可以租,一set 4000yen一日。雪衣及雪褲都可以租,當然最好自己帶吧!手套及滑雪鏡就一定要自己買。最好香港買,價格應該便宜一點。



hakuba47
http://www.hakuba47.co.jp/



This blog is apart of the official JNTO Hong Kong Campaign
日本新発売(JNTO Hong Kong campaign page

Comments

  1. 講出黎自已都唔信!!!
    去日本留學或流浪其實一直都係小弟既夢想,
    不過一路已來都無實行,最主要因為無錢,行唔開種種藉口...
    再加上英文唔好覺得少左一樣係日本搵工既
    今日偶然發現到呢個Blog,居然一次過將佢睇曬!
    對比起剛開始既時候而家留言既人已少左好多,
    但我相信其實仲有好多人有追,希望你keep住寫落去.
    加油!!!

    ReplyDelete
  2. 嘩!多謝你嘅一口氣呀!有你繼續支持,我一定KEEP住寫落去。

    ReplyDelete
  3. Thanks for ones marvelous posting! I really enjoyed
    reading it, you're a great author.I will be sure to bookmark your blog and will come back later on. I want to encourage you to ultimately continue your great writing, have a nice afternoon!

    Feel free to surf to my weblog pracownia reklamy lubin

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts