鬧市中的溫泉

Guesthouse的日本朋友介紹之下,得知有一個鬧市中的溫泉。大愛溫泉的我立即飛奔去一試,果然「正」!


「美しの湯」位於高井戶站。由渋谷出發經井の頭線約20分鐘便可到達。車站一出,徒步約3分鐘便到。營業時間到晚上12時。入場費¥900。其實整座建築物是gym room、有泳池部、有溫泉部。我一定要勁力推介!露天風呂有3個池,室內風呂有3個池。最初的計劃是全享受露天風呂!但慨然一場來到,就要試一試所有的設施。出乎意料之外室內風呂非常「正」!有不同的按摩池,非常舒服!室內還有一個冰凍的小池,一凍一熱應該對身體很好,但我真的沒有這個勇氣。太凍了!!


除了溫泉外,還有2個桑拿房,一個溫度比較低,不太習慣桑拿的人可去一試。另外一個是正常桑拿房,裡面還有電視。我去當日,有不少歐巴桑聚精會神地追電視劇!


最正的溫泉,當然要去真正溫泉區,不過往往都要幾個小時車程。很多人到東京旅遊,時間沒太多,便到台場或六本木的溫泉「過過穩」。不過,這兩個鬧市中的溫泉都比較多遊客,說不定你身後的已經是香港人。大家一場遠渡東京,都不太想碰到香港人。我敢相信「美しの湯」99.9%是日本人,0.1%便是我!!!


大家真的要去試一試!


美しの湯

http://www.nafsport.com/utsukushi/senshitsu/



This blog is apart of the official JNTO Hong Kong Campaign


日本新発売(JNTO Hong Kong campaign page

http://www.enjoyjapan.jp/index.html

Comments

  1. 真是好介紹... 下次去日本好想去

    ReplyDelete
  2. 多謝多謝!gogogo....試完話我知你覺得點!

    ReplyDelete
  3. e?? 係唔係冇分男女湯架??

    ReplyDelete
  4. 男女分開… 咁係咪o向休息室集合架?
    ¥900… 有無限時間? 個場仲有咩玩?
    以你經驗, 淨浸溫泉要幾耐?

    ReplyDelete
  5. 大堂集合呀!休息室都分開嫁!
    ¥900無限呀!我玩左3個鐘到!HAHA!
    按摩池,溫泉,桑拿。。。
    溫泉我浸10分鐘到要上一上水,因為頭暈,休息10分鐘,飲杯水,下一陣,又可以再浸,浸3﹣4轉啦!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts