東京鐵塔

朋友第一次到東京,也要走一趟東京鐵塔!雖然有數個日本朋友跟我說去東京鐵塔有點out, 現在大家都去六本木midtown,因為那邊比東京鐵塔還要高。我覺得,重點不是要在最高處觀看夜景,而是東京鐵塔本身的魅力!大家也可能被小田讓之東京鐵塔深受影響吧!

東京鐵塔腳下有一棵15米高的聖誕樹,是都市內都大的聖誕樹!

平日,每晚天黑,東京鐵塔便打上橙橙紅紅的燈。於週未及公眾假期,東京鐵塔會有不同的顔色之燈光。每種顔色亦代表著不同的message,地球和平、愛、幸福等。

詳細可參考東京鐵塔之網頁

Comments

  1. hello ar
    我有少少野想請教你AR><
    申請WORKING HOLIDAY 咪要填一份日本入境簽證申請書
    佢有項係"在日保證人" 同埋 "同行者"
    如果冇係咪唔填都得架 ?????

    THX AR

    ReplyDelete
  2. HANNY:
    hihi~~!
    係呀,唔駛填!working holiday唔駛在日保證人!
    努力努力~!!

    ReplyDelete
  3. 一d都唔out呀我覺得.....
    我上年上過六本木tower....總覺得同tokyo tower差少少
    年年都想聖誕節去下tokyo tower....到而家未都去到 :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts